Vi hjælper dig med at udvide din e-handel

At føre trafik til webstedet, konvertere besøgende til deres mål og få kunder til at vende tilbage er 3 vigtige områder for optimering. New Amsterdam har integreret optimering i vores udviklingsproces, hvilket betyder, at vi arbejder med konstante forbedringer gennem hele livscyklussen i stedet for et omfattende lanceringsprojekt.

SEO eller søgemaskineoptimering er i dag det mest kendte aspekt ved optimering, hvilket i vid udstrækning betyder at føre trafik og besøgende til webstedet. Virksomheder bruger i dag et stort budget på at tiltrække nye kunder og besøgende og tilpasse webstedet til denne trafik er en vigtig del i kombination med reklame som f.eks. Adwords. SEO er i dag en avanceret videnskab, der kræver dyb viden om f.eks. Google og deres produkter, som vi tilbyder sammen med førende partnere som Searchmint.

Når besøgende er på webstedet, skal det matche deres forventninger og give dem en oplevelse. Design og indhold er et vigtigt område, ligesom personalisering og et websted der er placeret. Mange kunder i dag vælger at vælge shopping fra butikker, der ikke er lokale, da det ikke opfattes som tilstrækkeligt sikkert. Hvis det samme produkt fås til en lignende eller kun lidt højere pris i en lokal butik, vælger kunden denne mulighed.

Optimer, optimer, optimer

For hver besøgende skal virksomheden have et mål, det kan være, at kunden skal foretage et køb eller læse mere om virksomheden for at skabe opmærksomhed for kommende beslutningsprocesser. Disse konverteringer eller mikrokonverteringer skal måles og følges op, og hvor succesfuld en virksomhed bliver, afgør, hvor meget konverteringen kan optimeres. Konverteringsoptimering er et meget vigtigt aspekt af salget og kan bestemmes af små detaljer, såsom farve og placering af en købsknap, hvis kundeservicetelefonnummeret er tilstrækkeligt synligt. New Amsterdam er ekspert inden for området og udvikler den konstant gennem dataindsamling og analyse, erfaring fra mange butikker og A / B-test.

En online butik kan aldrig stoppe i dens udvikling, når konkurrenterne ikke gør det. Nøglen er at foretage hurtige og billige ændringer og konstant forbedre

Fælles for de mest succesrige onlinebutikker er, at de har en højere grad af gentagne kunder end nye kunder. I gennemsnit for en online butik vil kun 32% af kunderne nogensinde vende tilbage for at foretage et andet køb, hvilket betyder, at kunden muligvis ikke er rentabel baseret på de foretagne anskaffelsesomkostninger. Kundeloyalitet er et nøglekoncept for at motivere kunden til at vende tilbage. New Amsterdam har lang erfaring med nogle af verdens førende kundeloyalitetsprogrammer.

This content is also available in: Swedish, English